mandag 13. februar 2017

SIDEN SIST


Siden sist har det skjedd veldig mye, veldig fort. 
Fra fjorden mellom fjellene i vest, har jeg reist til høyhus og travle mennesker i øst - til Oslo.
Jeg har fått nye kollegaer, spennende arbeidsoppgaver og nye utfordringer.
Jeg har kjent på lengsel etter fjell og natur, men samtidig sett at byen har sine fordeler. 
Jeg har møtt venner jeg ikke har sett på lenge, drukket mange kopper med deilig kaffe og hentet ny inspirasjon fra her og der. 
I tillegg har jeg rukket en tur til fjellet i midten og gått på ski når snøen lot vente på seg her i byen.
Siden sist har det også blitt februar, tenke seg til, med lysere morgentimer for hver dag som går 
og og en påminnelse om at det snart, om ikke mange måneder, er vår.
Deilig.

Bilder: RI-MAKE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar