torsdag 2. februar 2017

NYE BRUKTFUNN

Den siste uken av friåret mitt, uken før jeg skulle begynne i ny jobb og flytte til en helt ny del av landet, (mer om dette senere) brukte jeg til å utøve mine absolutte favorittaktiviteter. 
Vi snakker lange skiturer med høy puls, etterfulgt av skattejakt i ulike bruktbutikker og kreative prosjekter på kveldene. 
Jeg har så mye gøy å vise dere!

Noen av skattene som ble med meg hjem fra tokt var disse to. Jeg er jo ikke helt sikker, men jeg går ut i fra at begge opprinnelig er tenkt som holdere for servietter, noe jeg ikke har tenkt å bruke dem til. Jeg digger nemlig å finne slike ting, du vet, ting som kan brukes til så mye forskjellig. Den i messing har jeg brukt til oppbevaring av kort på arbeidsbordet, og jeg ser for meg at den i marmor etterhvert skal få holde et lite speil på badet eller et lite fotografi på nattbordet. 
 Bare fantasien setter grenser!

-Rikke


// Bilder: RI-MAKE //

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar