lørdag 7. mai 2016

HJEMME

Hei! Nå er det lenge siden sist, igjen. Å oppdatere fra reisen mens jeg var ute å reiste, det var jeg ikke noe særlig god på enkelt og greit, men nå som jeg har kommet hjem og kommet meg etter jetlag og kuldesjokk, er jeg veldig klar for nye prosjekter og til å dele av meg selv her inne igjen. Å være på reise er helt supert, men det er lite som slår den gode følelsen av å komme hjem. Her er noe av det jeg har sett mest frem til:


Photos: RI-MAKE


  • Se familie og venner
  • "Skaretur" på vidda før snøen forsvinner 
  • Legge planer og drikke hjemmelaget cappuccino
  • Gå gjennom bildene fra turen
  • Norsk brød med godt pålegg
  • Godt vann fra springen
  • Jobbe videre med- og utvikle skissene/collagene mine
  • Nye "ri-make-prosjekter"
  • Gå i bruktbutikker uten å bekymre meg for overvekt på flyet
  • Norske fjell
  • Vestlandstur i juni
  • Vår, etterfulgt av sommer
  • Besøke gode venner
  • Ta frem sykkelen
  • En date med sesong 2 av nrk-serien "SKAM" 
Mye å se frem til her med andre ord! 
Håper dere henger på.



-Rikke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar