torsdag 17. mars 2016

SYNGER DU I DUSJEN?

Det gjør jeg, av full hals, men bare når ingen kan høre meg.  En annen ting jeg bestandig har gjort, men som få ser, er å lage bilder. Jeg gikk på kunstskole da jeg var yngre, med damer på 60, jeg var 13. Damene var veldig hyggelige men det ble med det året, vi klikka ikke helt, sånn oss i mellom. Den gangen holdt jeg det skjult for de fleste at jeg malte, det føltes av en eller annen grunn litt teit. De fleste snakka om fest, gutter og sminke, jeg gikk på ski, tegna og malte. Siden den gangen har jeg holdt på litt for meg selv, men jeg har ikke laget bilder. Mamma har mast litt, om jeg ikke kan lage noen, men nei - andre ting har frista mer, helt til nå. Nå har det liksom løsna litt, plutselig har jeg lyst igjen. Tror det kan komme av overskudd, bedre tid og få distraksjoner i form av andre prosjekter nå som vi er ute å reiser.

 

 
 
 
 

 

Photos:RI-MAKE
Jeg tegner, klipper og limer, en god blanding av det jeg liker best. Alt av papir er resirkulert. Det vil si at jeg bruker papir jeg kommet over på reisen i form av servietter, papirposer, aviser, magasiner og liknende. Jeg ser på bildene som prosess og inspirasjon , dette er skisser som skal bearbeides videre når jeg kommer hjem. Gleder meg.

-Rikke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar