søndag 21. februar 2016

INSPIRASJON OG KREATIV PROSESS

 
Etter to uker med avslapning klør det i fingrene etter å skape noe, være kreativ. 
Symaskin, fretexfunn og halvferdige prosjekter er milevis unna, men jeg har tatt med meg tegnesaker. 
Jeg finner inspirasjon i det meste. Det kan for eksempel være et mønster, en tegning, søppel, en fargekombinasjon, eller en person.
Denne gangen har jeg hentet inspirasjon i naturen, og skogen nedenfor er trær som lener seg ut over klippene her på Railay, så fint!
 I går satt jeg ved bassenget å tegnet, bearbeidet skogen, gjorde den til min.
Jeg prøver meg fram og det er tidlig i prosessen, men jeg tenker at dere kan få være med fra starten. 
Jeg har en plan, og jeg gleder meg skikkelig til å bearbeide skissene videre.
 
-Rikke
 
 
 
Photos: RI-MAKE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar