tirsdag 23. februar 2016

DIY - POSTKORT

Noe av det hyggeligste jeg vet om er å åpne postkassen der hjemme og finne et postkort fra noen jeg kjenner, et postkort som noen har skrevet til meg. Det er ikke så mange som skriver kort lenger, men når jeg er ute å reiser er kort et must. Spesielt hyggelig er det å sende kort til besteforeldre (de blir så glade!!), men denne gangen har jeg tenkt at vi skal sende kort til oss selv også, tenk så gøy det blir å komme hjem til! I samme slengen tenkte jeg at det kunne være gøy om vi har laget kortet selv, og med sort penn på papir ble det første kortet seende slik ut. Kanskje ser du bare et kaos av streker, eller kanskje du ser noen hus, en flettet vegg, blikktak, et basseng, noen fjell og sandstrender. Jeg vet ikke hva som står skrevet på baksiden denne gangen, siden jeg bidro med motivet, dermed blir det ekstra spennende. Et lite DIY-tips fra meg neste gang du er på reise.

 

-Rikke

 

 ill/photo:RI-MAKE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar