lørdag 28. november 2015

PAKKER I ESKER




Hjelpe meg så fort tiden går! Timene flyr av sted, og før vi vet ordet av det, har vi flyttet. 
Jeg grugleder meg. Synes det blir litt rart og trist, men samtidig fint, og ikke minst, veldig spennende! 

Hva vi skal? Jo, nå skal du høre. 
Først skal vi ha litt fri, kjenne på nye impulser, tømme hodet og fylle på med noe nytt. Vi skal besøke deler av verden ingen av oss har sett tidligere, og vi skal realisere store og små drømmer. Et halvt år skal vi ta pause fra hverdagen, putte den i en boks og sette på lokket. Det blir deilig, selv om vi har en veldig fin hverdag begge to, for som dere vet, forandring fryder!

Jeg håper dere vil bli med meg på reisen, for ikke å snakke om den nye hverdagen som venter når vi kommer hjem igjen. Jeg vet nemlig svært lite om den hverdagen akkurat nå. Hvor vi vil bo, hvor vi vil jobbe, og med hva. Det er veldig skummelt, men samtidig ubeskrivelig deilig. Hverdagen pakkes i esker, og når jeg kommer hjem, kan jeg løfte av lokket og titte på mulighetene med nye øyne.

Enn så lenge nøyer jeg med å se på billetter ,pakke ned hverdagen og lytte til julemusikk, for snart ER det jul, og den skal nytes i fulle drag!

God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar