søndag 1. november 2015

10 TING JEG VIL GJØRE I NOVEMBER

Tenk at det er november! Hvem skulle trodd? Med unntak av mørket, er det lite som minner om vintertid. Til tross for 19 varmegrader og løvrike trær, tillater jeg meg likevel å drømme om snø og kulde, en ingrediens jeg ikke kan være for uten når det nærmer seg desember. La oss krysse fingrene for en hvit jul i år!


Uansett, her er ti ting jeg vil gjøre i november, mens jeg venter på snø og kulde:


1: Rydde i bildene på macen. Herregud så mye rart jeg samler på!

2: Hekle pannebånd av garn jeg har funnet på Fretex. Kommer til å bli så fint, så fint!

3: Drikke varm kakao med krem. Jepp, nå er tiden inne for slikt!

4: Lage julekalender. 

5: Lage julegaver til dem jeg er glad i.

6: Lese ferdig boken jeg har liggende på sengekanten.

7: Gå på kino.

8: Lære meg å brodere.

9: Besøke gode venner.

10: Klargjøre skiene til snøen kommer.

Hva skal du bruke november til?

Photos: RI-MAKE


4 kommentarer:

  1. Hørtes jo ut som en kjempe fin plan for november. Jeg har vel også mange av de samme planene som deg... i allefall kakao'en. Ellers ar jeg lyst til å kjøpe meg en planner slik at jeg har en fin bok å planlegge ting i. Klem Madelén

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh ja! Ny planlegger! Jeg elsker slike ting! :) Ny bok, ny start! Lykke til med planleggingen, og nyt kakao i høstmørket! Klem Rikke

      Slett
  2. Ja, masse å gjøre frem mot jul :)
    Kanskje jeg skal lage meg en liste jeg og!

    Elsker snø, vinter og kalde dager, men når det først er varmt og godt er det kjekt med sol og vårstemning :))
    Ja takk, begge deler:)

    Ha en fin novemberstart!

    SvarSlett
    Svar
    1. Enig! Fin november til deg også! :)

      Slett