lørdag 10. oktober 2015

DIY - VESKE

Aller først, jeg kommer ikke til å forklare trinn for trinn hvordan jeg har laget denne vesken. Det ville nemlig blitt en guide på hvordan man IKKE skal gå frem.
Som oftest følger jeg ingen oppskrift når jeg jobber. Isteden har jeg ofte en gjenstand eller gamle rester som jeg forsøker å blåse liv i. Ofte vet jeg ikke hvordan resultatet blir før det er helt ferdig, og mange ganger "prøver og feiler" jeg meg frem til et resultat, med større eller mindre hell. I dette tilfellet synes jeg at mappen ble fin til slutt, men jeg kunne antakelig ha spart meg for mye styr om jeg hadde sydd på glidelåsen tidligere, tatt flere mål og rett og slett planlagt litt bedre. Ny lærdom med andre ord! :)

Uansett, her er den, vesken min, som til å begynne med var en håndvevd bordbrikke i ull, funnet på bruktbutikken her i Stranda, og som nå skal romme alt fra nøkler til solkrem og leppomade.(Tingene som bestandig ligger et annet sted enn jeg har lagt dem, rart det der). Jeg legger ved noen bilder av prosessen, kun ment som inspirasjon til hva man kan lage av nettopp gamle matter, bordbrikker, duker og liknende. Rett og slett bortglemte skatter som ikke kommer til nytte. 





Photos: RI-MAKE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar