tirsdag 20. oktober 2015

DESIGN TALK 2015

Jeg elsker godt håndverk og fin design. For dere som følger meg på instagram (ri.make), vet dere at jeg var i Bergen denne helgen, og da vet dere antagelig også at jeg koste meg glugg. Jeg var der for å høre på dyktige fagfolk under "Design talk" i forbindelse med bolig og interiørmessen i Grieghallen. 

Jeg har gledet meg som en liten unge til denne helgen. En helg som ble helt fantastisk!! Jeg har møtt store forbilder, blitt inspirert (mer om det siden), trasket gatelangs i høstløvet, ledd masse, drukket god kaffe, sett himmelen skifte fra klar blå til sart rosa, spist deilig mat, gått på messe, og selvfølgelig, gått i en og annen butikk. En minneverdig helg jeg kommer til å leve lenge på! 


Photos: RI-MAKE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar