lørdag 14. februar 2015

DIY - MAGNETER

Jeg fant disse magnetene da jeg ryddet i boden her om dagen og bestemte meg for å fikse dem slik jeg hadde tenkt den gangen de ble med hjem. De er sånne som følger med kalendere, gjerne slike som er reklame og ikke er så veldig fine om jeg skal være helt ærlig. Uansett, magnetene var det ikke noe i veien med, jeg ville bare ha en litt annerledes farge…


I utgangspunktet kan jeg godt like rødt. Spesielt fint synes jeg det er dersom man blander mange ulike nyanser av rød. Uansett, magnetene flasset og trengte en liten fiks før de fikk komme opp på tavlen her hjemme og gjøre nytten for seg. 


Løsningen ble rester etter sort matt spray. 
Før jeg sprayet dem pusset jeg lett med et finkornet sandpapir. 
To-tre runder med sprayboksen og magnetene var sorte og fine. 
Lettere enn dette blir det ikke. 



Photo's: RI-MAKE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar