tirsdag 25. november 2014

NYTT PROSJEKT

Da er det tid for å fikse litt på denne stolen som ble med hjem etter at bruktbutikken i Stranda arrangerte opphørssalg for et par uker siden. Treverket er skadet flere steder og det spørs om jeg ikke må gå over noen runder med sandpapir. Tenker videre at jeg skal olje den med hvit gulvolje, men så er det også en del av meg som vil spraye den i sort-matt. Hmm, tenke litt på det mens jeg pusser…(Tar imot synsing med åpne armer.)

Skal jeg være helt ærlig, så angrer jeg meg litt. Angrer meg fordi jeg tok med meg nok et prosjekt hjem som jeg ikke helt vet hvor jeg skal ha og ikke har energi til å fikse på. Seriøst, man kan virkelig kjenne på kroppen at vinteren sniker seg på. Energien er sikkert halvert siden august. 

Uansett, here we go og jeg håper resultatet blir bra!




Photo: RI-MAKE

6 kommentarer:

  1. Aah, valgets kvaler når en driver med sånne oppussingsprosjekt. Blir nok fint uansett hva du velger, tenker jeg. :) Og hold ut! Solen og energien kommer tilbake før du aner det. :)

    SvarSlett
  2. Å, trenger å komme i gang med mine prosjekter jeg og :) Svart matt hørtes innmari kult ut syns jeg :) Lykke til med prosessen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anniken. :) Det er ikke så lett å motivere seg bestandig! Et tips er å se for seg hvor fint det blir når man er ferdig! :) Jeg tror også at svart matt hadde blitt veldig kult, men så synes jeg samtidig det er litt synd å dekke over fint treverk. Resultatet kunne fort blitt stygt også, da det er litt kronglete å komme til med spray alle steder. Jeg har derfor bestemt meg for å olje stolen denne gangen. Har allerede gjort ferdig ryggen og jeg gleder meg til å vise resultatet! :)

      Slett
    2. Det er et godt tips :)
      Ser den :) Tror nok du har gjort riktig valg. treverk er hjertelig velkommen hos oss også :) Gleder meg til å se resultatet! Ha en god helg :)

      Slett