lørdag 8. november 2014

NEW FINDINGS

Endelig! 
Etter mange måneder med stengte lokaler åpnet bruktbutikken i Stranda dørene igjen denne lørdagen. 
Det triste er at det trolig er for siste gang da kundegrunnlaget er for dårlig og driften er for dyr. 
Jeg håper fortsatt litt på at de skal ombestemme seg...

Uansett, her er noe av det jeg kom hjem med. 
Stol, rislampe og serviettholder i marmor. 
Betalte 150 kr for alt sammen, og det kaller jeg et kupp!



Mange ganger har jeg gått forbi slike stoler som dette uten å kjøpe dem. Har liksom vært litt i tvil… 
I dag derimot var jeg ikke tvil, den måtte bli med hjem. Bare litt som skal til før den blir helt perfekt!

Rislampen blir fin nå som mørket siger på, og serviettholderen kan fungere like fint til kort og regninger på arbeidsbordet som til servietter på kjøkkenet. 
Liker veldig godt sånne ting som kan brukes på flere forskjellige måter. 

Det var litt av det jeg har brukt lørdagen min på.
Fortsatt god helg!



 Photos: RI-MAKE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar