torsdag 30. oktober 2014

STJERNE-MAKEOVER

For første gang på mange år kan jeg endelig kjenne litt på en gryende julestemning, og DET skal nytes!! Derfor tenkte jeg å poste et pitelite prosjekt som endelig er ferdig, nemlig en aldrig så liten makeover av en papir-/pappstjerne jeg fant på fretex i Ålesund på nyåret i fjor...


Slik så den ut da jeg fant den, og etter min mening var den ganske glorete. Kul på en måte, ja, men litt for masse for min smak. Derfor måtte den fikses litt. Den kostet bare 5 kr, og var derfor et billig alternativ til liknende stjerner som man får kjøpt i butikk.

Lim, avispapir og sort,matt spray ble løsningen. Jeg tenkte først og beholde den med avispapir og droppe sort spay, men den var i tilfellet kun fin på god avstand. Sort passer også bedre hos meg. 



Nå skal jeg bare finne ut hvor den skal henge i desember. 
I mellomtiden skal jeg også kle en annen stjerne fra bruktbutikken i Stranda med hvitt papir. 
Tror de kan bli fine sammen.


Photo: RI-MAKE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar