fredag 31. oktober 2014

MINNER

Når jeg er ute og reiser tar jeg bilder av absolutt alt! 
Alt, bortsett fra meg selv og de jeg reiser med. 

Jeg er mer interessert i alt det andre, sånn som bygningsdetaljer, strukturer, materialer, mindre detaljer, artige løsninger og landskapet. Det er ikke skjelden jeg havner et stykke bak reisefølget når murvegger med flassende maling eller fin overflate ble litt for gøy å knipse...

Uansett, jeg ble litt lei av mørket i dag og drømte meg tilbake på ferieturen til Roma og Sardinia i september og her et noe av det som fanget min oppmerksomhet på turen, fine minner. 

Take me back!









Photos: RI- MAKE

2 kommentarer:

  1. Knalltøffe bilder <3 Kunne glatt hatt dem på veggen! Stemningsfullt med svart/hvitt/grått...
    God helg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for veldig hyggelig kommentar Armonia:) Synes nesten alle bilder blir fine når de er i sort og hvitt jeg! God helg!

      Slett