lørdag 11. oktober 2014

DIY - ESKER

Jeg er en samler.
Det er et nederlag å innrømme det, for jeg vil jo helst ikke ha for mange ting, men sannheten er altså at jeg ikke er særlig god på å kaste eller kvitte meg med ting. Jeg lider nemlig av "se potensialet i alt" syndromet, og til tider hoper det seg opp! Det skal likevel sies at det kommer seg, og jeg mener i alle fall selv at tingene stort sett kommer til nytte. 

Uansett, her er noe av det som har hopet seg opp det siste året, nemlig x antall valnøttbokser og div embalasje. Intensjonen har hele tiden vært å bruke dem til et eller annet og nå er tiden inne.

Hvordan de blir seende ut og hva de skal brukes til er jeg like spent på som dere, men jeg tenkte at jeg skulle vise resultatet underveis. 
Enn så lenge kan dere sjekke ut noen tidligere prosjekt herher og her.
God helg!




Photo: RI-MAKE

4 kommentarer: