lørdag 25. oktober 2014

ALT PÅ EN GANG

OMG!
Jeg løper et kappløp om dagen. Et kappløp mot klokka, mørket, dårlig fotolys etter jobb, kalde hender i fuktig vestlandsvær og i overkant store ambisjoner. 

Jeg er virkelig helt håpløs til å vurdere hvor mye jeg skal rekke over en kortere eller lengere tidsperiode. Nedenfor har jeg knipset noen av prosjektene som er påbegynt og som forhåpentligvis er i hus før snøen laver ned, og disse prosjektene er bare toppen av isberget...

Mange prosjekter er jo kjekt det, men ikke når jeg opplever at de fører til stress fremfor hygge. For det er jo veldig viktig mener jeg, at jeg faktisk skal roe litt ned og kose meg med disse tingene også. Det som allefall er helt sikkert er at resultatet blir best dersom man har det kjekt underveis, så får det ta den tiden det tar.

Gleder meg i allefall til å dele resultatene når jeg kommer så langt!
Riktig god lørdag til fine lesere!







Photos: RI-MAKE

4 kommentarer:

  1. Kjenner meg så igjen i dette! Til samboerens store fortvilelse, som irriterer seg grønn over alle halvferdige prosjekt som slenger rundt om kring. Men jeg er nå i alle fall spent på å se hva alle dine prosjekt kommer til å bli til slutt. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha! Så morsomt! :D Koselig å høre at du er spent! Gleder meg også til å se hvordan resultatet blir. Ofte avhenger det av hva jeg har tilgjengelig der og da…Håper at jeg kan dele noe allerede i morgen! :)

      Slett
  2. Hei!
    Du beskriver noe som er velkjent! Men synes du er utrolig god til å gjennomføre dine planer! Jeg når hvertfall ikke opp til dine gjennomførte prosjekter! Henter derimot mye inspirasjon og ider fra deg, du har en egen måte å gjøre ting på som er unik, og bloggen din er den beste på Nib! Kos deg med prosjektene, og ta en ting om gangen :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Å hallo, nå ble jeg virkelig helt satt ut! Så utrolig hyggelig med en slik tilbakemelding! Tusen ,tusen takk for oppmuntring og motiverende ord! Håper at jeg kan fortsette og inspirere deg i tiden som kommer. Jeg kan love deg at det blir mange større og mindre prosjekter fremover. Takker så mye en gang til og ønsker deg en flott søndag! Klem Rikke :)

      Slett